Chicago'dahakkında ne düşünürsünüz?


Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor
Like Tree7Likes
  • 2 Post By BobDylan
  • 1 Post By Eagle03
  • 1 Post By cagatay151
  • 1 Post By Godlike
  • 1 Post By Argento
  • 1 Post By Argento

Konu: Chicago'dahakkında ne düşünürsünüz?

  1. #1
    Member BobDylan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Sep 2016
    Mesajlar
    37

    Chicago'dahakkında ne düşünürsünüz?

    Merhaba Arkadaşlar,

    Chicago hakkında doğrudan bilgisi olan var mı? Bu şehir hakkında suç oranları ve soğuğu bakımından Türkiye'den gidenler arasında biraz abartılı bulduğum anlatımlar var. Sizce nasıl bir yer. Çok sakin olmayan, iş olanakları, kent hayatı, etkinlikler bakımından canlı bir yerde olmak ama NYC veya JC kadar aşırı kalabalık ya da San Francisco kadar uzak olmayan bir yer olsun diye düşündüğümüzde Chicago güzel bir yer gibi görünüyor?
    selin and 1economist like this.

  2. #2
    Junior Member Eagle03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2017
    Bulunduğu yer
    Istanbul
    Mesajlar
    6
    Toplu taşımanın Amerika'da bulunan en iyi şehir olduğunu duymuştum . Tek bildiğim bu
    selin likes this.

  3. #3
    Member cagatay151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2014
    Mesajlar
    89
    Sen secimlerde oy kullanmak icin gittim Nashville,TN den. Gezilecek cok yeri var, sokakta yürüyen insanlar var ki güney eyaletlerinde biz sasiriyoruz bu duruma. Downtown muhtesem ve kendini amerikada hissediyorsun. Ancak havasi gercekten cok soguk. Trafik ve park yeri en büyük problemleri. En azindan biraz bilgi verdim. Orada yasamadigim icin cok detay veremiyorum.
    selin likes this.

  4. #4
    Junior Member Godlike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    May 2017
    Mesajlar
    3
    Chicago hakkında benim de çok fazla bilgiye ihtiyacım var. Bilgi paylaşımlarınızı bekliyorum.
    selin likes this.

  5. #5
    Member Argento - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2017
    Mesajlar
    65
    Öncelikle Chicago harika bir şehir. Amerikada bir çok şehir gördüm ve içlerinde en iyisi Chicago.. Ama her güzel şeyin bir kusuru var o da malesef Aralık-Mart arası soğuğu. Chicagoda istediğiniz herşeyi bulabilirsiniz. Yaşayan canlı bir şehir. Güvenlik kısmına gelirsek, şehrin güneyine inmediğiniz sürece sıkıntı yok ama güney kısmı cidden problemli. Ama 39 yıllık İstanbullu olmama rağmen henüz Hacıhüsrev'e gitmedim. Gitmemiş olmam hayat kalitemde bir eksilme yaratmadı. Ayrıca bir araba almanıza gerek yok çünkü otobüsle her yere kolaylıkla gidebilirsiniz.
    selin likes this.

  6. #6
    Senior Member Neşegül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Apr 2015
    Mesajlar
    240
    İllinoisle arasında metro sistemi var mı?

  7. #7
    Member Argento - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jul 2017
    Mesajlar
    65
    Chicago'da 6 ay yaşadım. Muazzam bir şehir... Tüm Amerikanın en iyi downtownu Chicago. Bunu ben değil, tüm Amerikalılar da aynı şeyi söyler. Sıkılmanız mümkün değil. Eksileri neler?

    Aralık-Mart arası soğuğu ( Yazın hava sıcak, plajları var. Tüm yaz plajda takılabilirsiniz. Apple storeda Brezilyalı bir salesman ile tanıştım, Ipenama'dan daha başaralı diyor ) Soğuk dediysek cidden soğuk abartmıyorum. Aralık-Mart arası Erzurum yani...
    Downton'da park yeri bulmak ve ücreti pahalı. ( Kimse downtowna arabayla gitmiyor, çünkü gerek yok, harika bir ulaşım sistemi var. )
    İş olanakları fazla zira zengin bir şehir. Ama vergileri de o kadar fazla
    Suç oranı içinde şunu diyebilirim. Amerikaya göre yüksek ama bu oranı yukarı çeken Chicago'nun güney kesimi. Şehrin merkezi ve suburblarda ( güney değil ) herşey güllük gülistanlık. Zaten Chicagonun güneyinde ne iş ne kültürel açıdan bir şey yok. Safari merakınız yoksa gitmeyin Ama yok ben hayatıma eğlence ve adrenalin katmak istiyorum derseniz buyrun gidin. Ben de İstanblluyum doğma büyüme ama gitmediğim semtler var mı? Var. Hacıhüsrev, Sulukule, Mustafa Kemal Mah ( ümraniye ) Hayatımda hiç gitmedim ve hiç eksikliğini de duymadım.Aynı şey Chicago için de geçerli. Bunun haricinde Türkiye vatandaşıyız beyler baayanlar, İsviçre veya İsveç değil Bu konuda bu kadar hassas olacak bir durum yok. Gözünüzde büyütmeyin.
    selin likes this.

  8. #8
    Senior Member selin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    Jun 2011
    Mesajlar
    6.120
    Alıntı Argento Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Chicago'da 6 ay yaşadım. Muazzam bir şehir... Tüm Amerikanın en iyi downtownu Chicago. Bunu ben değil, tüm Amerikalılar da aynı şeyi söyler. Sıkılmanız mümkün değil. Eksileri neler?

    Aralık-Mart arası soğuğu ( Yazın hava sıcak, plajları var. Tüm yaz plajda takılabilirsiniz. Apple storeda Brezilyalı bir salesman ile tanıştım, Ipenama'dan daha başaralı diyor ) Soğuk dediysek cidden soğuk abartmıyorum. Aralık-Mart arası Erzurum yani...
    Downton'da park yeri bulmak ve ücreti pahalı. ( Kimse downtowna arabayla gitmiyor, çünkü gerek yok, harika bir ulaşım sistemi var. )
    İş olanakları fazla zira zengin bir şehir. Ama vergileri de o kadar fazla
    Suç oranı içinde şunu diyebilirim. Amerikaya göre yüksek ama bu oranı yukarı çeken Chicago'nun güney kesimi. Şehrin merkezi ve suburblarda ( güney değil ) herşey güllük gülistanlık. Zaten Chicagonun güneyinde ne iş ne kültürel açıdan bir şey yok. Safari merakınız yoksa gitmeyin Ama yok ben hayatıma eğlence ve adrenalin katmak istiyorum derseniz buyrun gidin. Ben de İstanblluyum doğma büyüme ama gitmediğim semtler var mı? Var. Hacıhüsrev, Sulukule, Mustafa Kemal Mah ( ümraniye ) Hayatımda hiç gitmedim ve hiç eksikliğini de duymadım.Aynı şey Chicago için de geçerli. Bunun haricinde Türkiye vatandaşıyız beyler baayanlar, İsviçre veya İsveç değil Bu konuda bu kadar hassas olacak bir durum yok. Gözünüzde büyütmeyin.
    Görüşlerinize tamamen katılıyorum, güzel özetlemişsiniz.
    Facebook grubumuz açıldı... Katılmak için tıkla! https://www.facebook.com/groups/YesilkartOfficial/

    Facebook sayfamız:https://www.facebook.com/YesilkartOfficial/

    Instagram sayfamız:https://www.instagram.com/yesilkart/

    kişisel profilim:

    twitter @Selin_usa
    https://www.facebook.com/selinnusa
    instagram: @selinn_usa

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •